Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Krzysztof Mocek: dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
Na Światowych Dniach Młodzieży wizerunkowo więcej niż Polska zyska Kraków, kluczem dobra organizacja (opinie)
Krzysztof Gonciarz: na Snapie nikt nie narzeka, że zawracasz głowę, a na YouTubie użytkownicy mają dość konkretne oczekiwania
TVP stawia na internet. Produkcje BBC, wideo 360 i VR
Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo
Piotr Nisztor oskarża dziennikarzy „Gazety Finansowej” i „Pressu” z art. 212 KK. „Naruszali moje dobra osobiste”
Michał Szafrański: moja książka już na siebie zarabia
W „Pokemon Go” pojawią się reklamy. „Doskonała do pełnego wykorzystania geolokalizacji i AR”
Marcin Wolski: TVP2 z kabaretem aktorskim i stand-upem, w publicystyce więcej reportaży
„Pokemon Go” broni się wynikami pobrań ze sklepów z aplikacjami, choć nie wykorzystuje w pełni potencjału AR (opinie)