Jak informowaliśmy wcześniej, Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy RCMG poświęcone restrukturyzacji miało odbyć się 6 marca. We wtorek zarząd firmy zdecydował o zmianie terminu na 26 marca. Opóźnienie nie oznacza rezygnacji z planów.
- Planowane działania mają na celu uporządkowanie grupy Red Carpet Media Group S.A. Zgodnie z komunikatami Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zostało poproszone o wyrażenie zgody na przeniesienie wydzielonej zorganizowanej części przedsiębiorstwa do powołanej jesienią spółki zależnej Red Carpet TV Sp. z o.o. RCMG SA jest 100 proc. właścicielem spółki zależnej. Zamierzamy przenieść do tej spółki aktywa związane z tworzeniem i nadawaniem kanałów telewizyjnych na rynek polski. Spółka Red Carpet TV Sp. z o.o. jest też posiadaczem koncesji na kanał CTV9 który będzie nadawany za pośrednictwem MUX-8. W Spółce matce Red Carpet Media Group S.A. pozostanie cała działalność związana z nowymi kanałami linearnymi na zagraniczne platformy FAST oraz platforma VOD Red Go – tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG.
Trzy kanały telewizyjne z tymi samymi produkcjami

Red Carpet Media Group od maja 2018 roku jest nadawcą kanału Red Carpet TV. Stacja prowadzi niekodowaną emisję satelitarną. Wchodzi też w skład pakietów sieci kablowych. W ramówce są telenowele, seriale, filmy, programy muzyczne i filmowe. Od 1 maja 2021 roku w portfolio RCMG jest także Red Top TV. Filmowo-serialowa stacja pokazuje produkcje amerykańskie, europejskie i azjatyckie. Kanał jest dostępny w sieciach kablowych. W pierwszym roku działalności stacja nadawała także za pośrednictwem MUX-L2 naziemnej telewizji cyfrowej w Rybniku.
Jak informowaliśmy we wtorek, 18 marca do ogólnopolskiego MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej trafi CTV9. Kanał ma mieć profil filmowo-dokumentalny. W przyszłości planowana jest także jego emisja satelitarna. W ofercie znajdą się m.in. muzyczna telenowela z Kolumbii „Queen Of Flow”, cykl „Kroniki popkultury”, poświęcony m.in. filmom, muzyce i książkom. W CTV9 będzie można oglądać także „Modę na sukces”, a także programy poradnikowe dla seniorów. CTV9 zajmie 50 pozycję na liście dekoderów i telewizorów naziemnej telewizji cyfrowej.
„Queen Of Flow” i „Modę na sukces” pokazują także Red Carpet TV i Red Top TV. Nadawca poza uporządkowaniem struktury firmy, planuje również zmiany w portfolio kanałów. - Planujemy w przyszłości działania integrujące programowo kanał CTV9 z istniejącym kanałem RedTop TV - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kułak. Nie precyzuje na czym dokładnie ta integracja miałaby polegać. Już teraz na profilach Red Top TV i CTV9 na Facebooku są dodawane takie same wpisy, promujące nową stację.

Już w lipcu ub.r. , a więc jeszcze przed wygraną konkursu dotyczącego MUX-8 sugerował on, że może dojść do połączenia kanałów telewizyjnych. - Gdyby postępowania konkursowe były dla nas korzystne, to w dłuższej perspektywie optymalnym rozwiązaniem byłoby dopasowanie obecnych stacji do nowych koncesji, aby maksymalizować efekt zasięgu, co ma przełożenie na poziom przychodów reklamowych. O tym będziemy mogli myśleć dopiero po zakończonych postępowaniach konkursowych – mówił Kułak.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Red Carpet Media Group osiągnęła wzrost przychodów z 6,63 do 8,63 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 4,45 mln zł i zysku netto z 2,43 do 2,99 mln zł. Właściciel CTV9 zapłaci za 10-letnią koncesję 17,85 mln zł w dziesięciu ratach. We wniosku do KRRiT, jako źródło finansowania przedsięwzięcia wskazano środki, które będą pochodziły z pożyczki od wspólnika.
https://vskamagrav.com/ - kamagra gold 100mg review
Wygląda jak jakaś apka z telefonu, trochę zbyt kolorowo, tak nawet dziecinnie.
Najlepszy fragment artykułu "W IV kwartale.....". Od czapy i bez sensu w czasach pandemii.