SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat jesienią pokazał najpopularniejsze bloki reklamowe, w TVN było ich najwięcej

12 najchętniej oglądanych jesienią bloków reklamowych w grupie 16-49 nadano w Polsacie podczas finału siatkarskiego mundialu Brazylia-Polska. Ponad połowa ze 100 przerw reklamowych z największą oglądalnością znalazła się jednak na antenie TVN.

Dołącz do dyskusji: Polsat jesienią pokazał najpopularniejsze bloki reklamowe, w TVN było ich najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wow
No a TVP przegrywa! Kolejny dowód, że nie warto płacić abonamentu. Skandal!
odpowiedź
User
zegarmistrz
Polsat kopiuje z TVN programy, a TVN z Polsatu reklamy?
odpowiedź