SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

Agencje ClickAd Interactive i Glad zajmą się obsługą kampanii promocyjnej Łodzi w mediach społecznościowych. ClickAd Interactive będzie odpowiadać za działania na Snapchacie i akcją w social mediach z udziałem internetowych osobowości, a Glad - działaniami na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żanada
Zamiast nachalnej reklamy i tracenia kasy na agencje zewnętrzne, proponuję zrobić coś co będzie reklamować Łódź ponieważ będzie tego warte.
Obecnie Łódź ma: lotnisko na którym jest prawie zerowy choć kosztuje miliony,
dworzec Fabryczna na którym biegają dzikie zwierzęta bo ruch jest minimalny,
średnie płace robotnicze za najniższą możliwą stawkę,
ulicę Wschodnią itp. na które lepiej po 20ej nie wchodzić,
ulicę Piotrkowską z licznymi pijalkami wódki
fatalną komunikację miejską
odpowiedź
User
Krys
lepiej zainwestować w niekonwencjonalną reklamę czyli internetową w innym przypadku to wyrzucanie pieniedzy http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź