STS i Widzew Łódź z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa
Z okazji obchodzonego 21 marca Światowego Dnia Zespołu Downa klub piłkarski Widzew Łódź wspólnie z oficjalnym sponsorem - firmą bukmacherską STS rusza z kampanią pod hasłem „Od Serca. Bardziej” na rzecz osób z Zespołem Downa. Partnerem akcji została Ekstraklasa.

W ramach akcji, Widzew i STS zaplanowały szereg wspólnych działań mających na celu zwrócenie uwagi na osoby z trisomią 21. chromosomu, a także wsparcie dwóch łódzkich placówek: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Tkackiej 34/36 oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa.
Kulminacja akcji przypada na 4 kwietnia, kiedy to piłkarze Widzewa zagrają w Łodzi z Lechią Gdańsk. Tego dnia zawodnicy wybiegną na rozgrzewkę w getrach nie do pary i koszulkach specjalnie przygotowanych na tę okazję, a STS zrezygnuje z części brandingu meczowego, przeznaczając jego powierzchnię na rzecz kampanii.
Podczas meczu odbędzie się akcja cegiełkowa, w ramach której za pieniądze wrzucane do puszek, kibice otrzymają parę skarpet nie do pary, specjalnie przygotowanych przez Klub i STS. Dochód zostanie przeznaczony na wsparcie wspomnianych wcześniej placówek. Dodatkowo zebrana kwota zostanie zwiększona o 10 000 zł, które zadeklarował przeznaczyć na ten cel STS.
To nie jedyny element planowanej kampanii. W najbliższych dniach piłkarze Widzewa Łódź odwiedzą siedzibę Ośrodka przy ul. Tkackiej. Podopieczni będą mieli wówczas okazję porozmawiać z zawodnikami i wspólnie zapozować do zdjęć. Planowana jest również rewizyta na jednym z treningów czerwono-biało-czerwonych, w którym wezmą również udział członkowie Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa.
- „Od Serca. Bardziej” to kolejna kampania, którą realizujemy z Widzewem, a przy tym druga wspólna największa inicjatywa charytatywna obok akcji „Dorzuć Misie”. Tym razem poruszamy trudny temat, by zwrócić uwagę społeczeństwa na osoby z trisomią 21. chromosomu. Pokazujemy, jak wygląda ich codzienność, z czym muszą się zmagać. Jednocześnie udzielamy im realnego wsparcia finansowego, gdyż beneficjentem akcji są dwie placówki wspierające podopiecznych z Zespołem Downa - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Łodzi oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa – mówi Paweł Sikora, head of PR&sponsorship w STS.
Dołącz do dyskusji: STS i Widzew Łódź z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa