SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W internecie najmocniej reklamowane sklepy. Farmaceutyki "rządzą" w telewizji

W styczniu w internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal.

Dołącz do dyskusji: W internecie najmocniej reklamowane sklepy. Farmaceutyki "rządzą" w telewizji

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
na zdrowie
Swego czasu był pomysł o zakazie reklamy leków i farmaceutyków w telewizji. Podniósł się raban z mediów, że telewizje upadną , gdyż jest to główne źródło dochodów reklamowych. Z drugiej strony, Polacy, obok Francuzów to najwięksi lekomani w Europie. Łykają codziennie leki i suplementy jak cukierki, sugerując się d-Urrn.ymi reklamami, ze szkodą dla swojego zdrowia ( niszcząc swoje nerki, żołądki i inne ważne organy). Suplementy diety nie mają ŻADNYCH właściwości leczniczych ( przez kilka sekund pojawia się to w reklamach i szybko znika), natomiast codzienne ich zażywanie doprowadza do rozstroju organizmu. Każdy mądry lekarz to potwierdzi. W aptekach na pacjenta czyhają już przy wejściu całe regały reklamowanych leków i suplementów, a przy próbie realizacji prostej recepty często się zdarza, że na dany lek pacjent musi czekać ( apteka nie ma go na stanie i trzeba go zamawiać- apteka bowiem jest zawalona suplementami i lekami z reklam i brakuje fizycznie i logistycznie miejsca na leki z recept). I tu następuje kwadratura koła. Z jednej strony kasa z reklam, dla aptek i telewizji różnej maści, z drugiej zaś zdrowie pacjentów. Ci ostatni,zamiast zjeść coś zdrowego, łykają to w postaci tabletek ( słońce w tabletkach, magnez w tabletkach, witaminy w tabletkach itd. itd. Zamiast pić wodę (2 litry dziennie) elektrolity i inne cuda w tabletach. BO TAK BYŁO W REKLAMIE. Czy ktoś mądry zatrzyma to szaleństwo???
odpowiedź
User
mietek
A kto został przy telewizji, jaka grupa najchętniej ogląda tradycyjną tv? Jak to mówią, jaka widownia taka reklama, i do nich kierowana.
odpowiedź
User
nnn
Szczerze mówiąc, to ten pojedynek chyba bardziej emocjonuje Polaków niż wybory prezydenckie, choć taki sam szajs medialny.
odpowiedź