SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo

Wśród reklam wyświetlanym polskim internautom na komputerach 52 proc. pojawiło się w w polu widzenia użytkowników, były tam widoczne średnio przez 11 sekund.

Dołącz do dyskusji: 52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Viewability
Od kiedy to AdReal poprawnie mierzy viewability? :D:D:D
odpowiedź
User
Bumperrr
No to chyba widać na co warto zwiększać nakłady, dajmy na to bumper ads teraz dość popularne, maksymalnie trwające 6 sekund, brak możliwości pominięcia, więc trochę podciągnie statystyki. Czytał ktoś artykuły o bumper ads albo wzmianki w online marketing na temat video marketingu? Może się wypowiedzieć ?
odpowiedź