Dyrektor marketingu odszedł po pół roku z BGK. Teraz pracuje w Gemiusie
Marcin Ochmański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego odszedł z Banku Gospodarstwa Krajowego po zaledwie pół roku. Przeszedł do Gemiusa na stanowisko chief marketing officera.

Marcin Ochmański do BGK dołączył w sierpniu 2024 roku. Stanął wówczas na czele nowo utworzonego departamentu, który integrował wszystkie kanały komunikacji: marketingowy, relacje z mediami, kanały online, komunikacji wewnętrznej oraz zaangażowania społecznego.
Po pół roku pracy, Ochmański odszedł z BGK. “To było intensywne pół roku. Będę je dobrze wspominał przede wszystkich przez pryzmat ludzi, których spotkałem w Bank Gospodarstwa Krajowego - szczególnie w Departamencie Marketingu Komunikacji i Zaangażowania Społecznego. Dzięki za przyjęcie i ten czas pełen wyzwań! Zostawiam ten zespół w profesjonalnych ale też empatycznych rękach Eliza Więcław. (…). Ja postanowiłem pójść za intuicją i wrócić do świata mediów. ” – napisał Marcin Ochmański na LinkedIn.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dołączył do zespołu Gemius SA obejmując stanowisko chief marketing officera. Ochmański ma ponad 18-letnie doświadczenie w branży mediów, reklamy i PR. Zdobywał je w wielu organizacjach z branży. Wcześniej pełnił funkcję członka zarządu w agencji PR i zastępcy rzecznika prasowego Urzędu m. st. Warszawa. Pracował także jako reporter w Polskiej Agencji Prasowej. Przez 9 ostatnich lat był prezesem warszawskiej spółki Warexpo, która działa w branży reklamy out of home.
Z naszych ustaleń wynika, że po odejściu Marcina Ochmańskiego stanowisko dyrektora departamentu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w GBK objęła Eliza Więcław, która łączy tę funkcję z funkcją rzeczniczki prasowej.
Dołącz do dyskusji: Dyrektor marketingu odszedł po pół roku z BGK. Teraz pracuje w Gemiusie