Firma badawcza IHS Screen Digest prognozuje, że w 2015 roku zakupy w aplikacjach będą odpowiadać za 64 proc. całkowitego przychodu na globalnym rynku aplikacji na smartfony, w porównaniu do 39 proc. w roku 2011.
W omawianym okresie przychód ten ma wzrosnąć z 970 milionów do 5,6 miliarda dolarów.

Analitycy szacują, że użytkownicy smartfonów w zdecydowanej większości preferują darmowe od płatnych aplikacji. W 2011 roku 96 proc. wszystkich aplikacji na smartfony zostało pobranych bezpłatnie.
Najszybciej rozwijającym się segmentem omawianego rynku, który wkrótce ma go zdominować, są aplikacje oferowane w modelu "freemium", gdzie można je pobierać za darmo, a płaci się za dodatkowe usługi lub wirtualne przedmioty w samych aplikacjach.
Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.
On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.
To bardzo ważna informacja. Dziękuję