SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(6) "101776"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(3) "187"["title"]=>string(73) "TVP wprowadza cennik reklamowy premium i pakiety z kanałami tematycznymi"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2010-01-08 01:23:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "2"["id"]=>string(2) "11"["slug"]=>string(3) "tvp"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(9) "Telewizja"["slug"]=>string(9) "telewizja"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

TVP wprowadza cennik reklamowy premium i pakiety z kanałami tematycznymi

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej pojawił się cennik premium oraz pakiety obejmujące kanały tematyczne. Z kolei tzw. tunel można teraz wykupić na krócej niż rok.


Cennik premium w ofercie reklamowej Telewizji Polskiej jest o 15 proc. droższy od zwykłego cennika, ale daje reklamodawcom pierwszeństwo w rezerwowaniu czasu reklamowego. - Prognozujemy, że w bieżącym roku zwiększy się popyt na reklamę telewizyjną, wskutek czego może dojść do clutteru - uzasadnia Michał Kaliński, zastępca dyrektora biura reklamy TVP. Z kolei tzw. tunel - obejmujący wcześniej reklamy przez cały rok - można teraz wykupić nawet jedynie na miesiąc. Ta oferta jest jednak skierowana tylko do dużych klientów, którzy zobowiążą się do zwiększenia budżetów reklamowych w TVP o 10 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, wykupując jednocześnie 90 proc. spotów z cennika.

Ponadto Telewizja Polska podzieliła standardowy czas reklamowy w swoich kanałach tematycznych na cztery pakiety. I tak oferta "Wszyscy" jest skierowana do osób w wieku 16-49 lat, obejmując kanały TV Polonia, TVP Kultura i TVP Sport, "Kobiety" - do kobiet w wieku 25-60 lat, obejmując TV Polonia i TVP Kultura). Grupą docelową pakietu "Mężczyźni" (kanały TV Polonia i TVP Sport) są mężczyźni w wieku 25-65 lat, a Top Manager (kanały TV Polonia, TVP Kultura i TVP Sport) - urzędnicy, kierownicy, specjaliści z wyższym wykształceniem i przedstawiciele wolnych zawodów w wieku 25-40 lat

Sprzedaż czasu reklamowego z nowej oferty Telewizji Polskiej będzie przebiegać w następującej kolejności: tunel, cennik premium, cennik standardowy, pakiety, pakiety premium i pakiety standardowe. - Dajemy w ten sposób możliwość wyboru szerokiej grupie naszych klientów różnych sposobów promowania się w naszych kanałach - opisuje Michał Kaliński.

Dołącz do dyskusji: TVP wprowadza cennik reklamowy premium i pakiety z kanałami tematycznymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl