Dane dotyczące Tindera – mobilnej aplikacji pozwalającej na umawianie się na randki przez użytkowników internetu pojawiły się w raporcie finansowym opublikowanym przez Match Group, właściciela Tindera, który jest także operatorem kilku innych internetowych platform randkowych (OkCupid, PlentyOfFish i Match.com).
W 2018 r. Match Group zanotowała przychody w wysokości 1,73 mld dol., co oznacza wzrost rok do roku o 21 proc. W tym samym okresie zysk operacyjny poszybował w górę o 32 proc. osiągając kwotę 553 mln dol.

W 2018 r. prawie połowę wszystkich wpływów Match Group stanowiły przychody uzyskane przez Tindera, które osiągnęły poziom 805 mln dol.
Na koniec ub.r. wszystkie aplikacje prowadzone przez Match Group miały ponad 8,23 mln użytkowników – więcej o 17 proc. w porównaniu z rokiem 2017. Największy wzrost zanotowano na rynkach międzynarodowych (23 proc.), w USA był on zdecydowanie niższy (11 proc.).

Z Tindera korzysta obecnie na całym świecie z górą 4,34 mln subskrybentów, w ciągu roku przybyło ich 1,2 mln. Firma zwraca uwagę na 23-proc. wzrost ARPU (średni przychód z jednego użytkownika), związany głównie ze skutecznym nakłanianiem internautów do korzystania z płatnego pakietu Tinder Gold.
kto wymyslil to haslo: biegnij przeniesc... Nikt, ale to nikt nie bedzie mi rozkazywac co mam robic!!!!!!!!!