"The Weekly" - cykl programów „New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu
Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku.
Inspiracją do stworzenia "The Weekly" jest podcast „The Daily", który opowiadał o kulisach prac nad najważniejszymi teksami gazety oraz pokazywał, jacy dziennikarze za nimi stoją. Widzowie z bliska przyjrzą się, jak wygląda praca w redakcji prestiżowego dziennika, w jaki sposób pozyskuje się informacje i tworzy materiały. Wedle zapowiedzi FX, półgodzinny program będzie pokazywany w każdą niedzielę wieczorem. Pierwszy sezon zadebiutuje jeszcze w tym roku. Na razie zakontraktowano 30 odcinków serii.
- Naszą ambicją jest, by "The Weekly" pokazywał autorytet i znakomitość dziennikarstwa "New York Timesa" jak najszerszej możliwej publiczności telewizyjnej - komentuje Meredith Kopit Levien, dyrektor operacyjna The New York Times Company.
![](NewYorkTimes-siedziba150.png)
Każdy odcinek dzień po premierze na FX będzie trafiał na platformę SVoD Hulu. Ponadto udostępniany będzie na FX VoD, FX Now i FX+.
- Współpraca FX i Hulu to zupełnie nowy i wyjątkowo skuteczny sposób dystrybucji programu telewizyjnego. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani tą współpracą - dodaje Meredith Kopit Levien.
![](WarrenBuffett567.jpg)
W pierwszym kwartale tego roku przychody The New York Times Company wzrosły rok do roku o 3,8 proc. do kwoty 414 mln dol., a do 260 mln (wzrost o 7,5 proc.) zwiększyły się przychody pochodzące z płatnych subskrypcji. Zysk operacyjny wyniósł 55,5 mln, więcej rok do roku o 10 proc.
Dołącz do dyskusji: "The Weekly" - cykl programów „New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu