SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(5) "85300"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "148819"["title"]=>string(59) "Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2009-04-23 01:07:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "3"["id"]=>string(3) "171"["slug"]=>string(6) "inne-8"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(8) "Internet"["slug"]=>string(8) "internet"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt

Starcom otrzymał na Festiwalu Mediów w Walencji nagrodę za kampanięreklamową Fanty. Akcja została przeprowadzona w ubiegłorocznewakacje we współpracy z agencją interaktywną K2 i serwisemspołecznościowym Mojageneracja.pl.

Nagroda za ubiegłoroczną kampanię reklamową Fanta Flirt zostałaprzyznana polskiemu domowi mediowemu Starcom w kategorii BestConsumer-Driven/Community Camapaign podczas ogólnoświatowegoFestiwalu Mediów w Walencji. Wakacyjna akcja opierała się naspecjalnym dziale i funkcjonalności wprowadzonych w serwisiespołecznościowym Mojageneracja.pl, dzięki którym internauci moglisobie przesyłać kartki, animacje i zdjęcia. W ciągu dwóch miesięcytrwania kampanii 70 tys. użytkowników wymieniło między sobą ponad670 tys. wiadomości tego rodzaju.

Akcję wspólnie ze Starcomem i serwisem Mojageneracja.plprzygotowała agencja interaktywna K2.

Dołącz do dyskusji: Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl