Nie rośnie oglądalność "Faktów"
Kampania reklamowa tvn nie powoduje wzrostu oglądalności "Faktów"
Od września widzowie tvn mają możliwość oglądania nowych popołudniowych i wieczornych "Faktów". Wydania, za które odpowiada Grzegorz Miecugow, szef wydawców TVN 24, przygotowane są przez zespół tvn 24. Jednak jak pokazują najnowsze dane AGB Polska, oglądalność nie jest rewelacyjna, mimo przeprowadzenia dużej kampanii reklamowej na antenie stacji. (więcej poniżej)
|
FAKTY POPOŁUDNIOWE | AMR | SHR % |
09.2002 | 1 173 968 | 19,82% |
09.2003 | 904 512 | 14,98% |
Nieco lepiej wygląda to w przypadku "Faktów" wieczornych. Średni udział w rynku wyniósł we wrześniu 12,20% (rok wcześniej było to 12,22%). Jednak jak wynika z danych AGB oglądalność "Faktów" na końcu emisji jest znacznie niższa od średniej a poziom startu kolejnego programu jest gorszy niż w przypadku, gdy o tej porze emitowana była "Kropki nad i".
FAKTY WIECZORNE | AMR | SHR % |
09.2002 | 847 927 | 12,22% |
09.2003 | 808 120 | 12,20% |
Oprócz wzrostu oglądalności w paśmie wieczornym TVN za cel stawiał sobie odmłodzenie widowni. Oto porównanie struktury widzów wieczornych wydań "Faktów":
Comp | ADH % | 2002 | 2003 |
Płeć | Mężczyźni | 43,50% | 44,90% |
Kobiety | 56,50% | 55,10% | |
Wiek | 4 - 9 | 1,20% | 1,10% |
10 - 15 | 3,70% | 1,20% | |
16 - 19 | 5,80% | 3,50% | |
20 - 24 | 6,20% | 4,80% | |
25 - 29 | 9,00% | 7,90% | |
30 - 34 | 6,20% | 6,50% | |
35 - 39 | 6,90% | 7,90% | |
40 - 44 | 17,30% | 12,10% | |
45 - 49 | 14,30% | 16,10% | |
50 - 54 | 10,80% | 14,60% | |
55 - 59 | 6,50% | 8,30% | |
60+ | 12,10% | 16,10% | |
Wlk. Miasta | Wieś | 15,10% | 21,60% |
< 50 tys. | 27,70% | 23,80% | |
50-100 tys. | 8,80% | 9,80% | |
100-200 tys. | 9,70% | 12,10% | |
> 200 tys. | 38,70% | 32,60% | |
Zawód | Kierownictwo | 10,90% | 12,50% |
Pracownicy średniego | 22,00% | 19,80% | |
pracownicy i rolnicy | 17,90% | 16,00% | |
Emeryci | 24,60% | 30,60% | |
Inni | 24,60% | 21,10% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 42,60% | 44,70% |
Średnie | 42,10% | 40,40% | |
Wyższe | 10,50% | 12,60% | |
Inne | 4,90% | 2,30% |
TVN
Dołącz do dyskusji: Nie rośnie oglądalność "Faktów"