SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nie rośnie oglądalność "Faktów"

Kampania reklamowa tvn nie powoduje wzrostu oglądalności "Faktów"

Od września widzowie tvn mają możliwość oglądania nowych popołudniowych i wieczornych "Faktów". Wydania, za które odpowiada Grzegorz Miecugow, szef wydawców TVN 24, przygotowane są przez zespół tvn 24. Jednak jak pokazują najnowsze dane AGB Polska, oglądalność nie jest rewelacyjna, mimo przeprowadzenia dużej kampanii reklamowej na antenie stacji. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Udział w rynku telewizyjnym "Faktów" o 16 (1-22 wrzesień 2003) wyniósł 14,98%, gdy w podobnym okresie ubiegłego roku (2-20 wrzesień) było to 19,82%.

FAKTY POPOŁUDNIOWE AMR SHR %
09.2002 1 173 968 19,82%
09.2003 904 512 14,98%

Nieco lepiej wygląda to w przypadku "Faktów" wieczornych. Średni udział w rynku wyniósł we wrześniu 12,20% (rok wcześniej było to 12,22%). Jednak jak wynika z danych AGB oglądalność "Faktów" na końcu emisji jest znacznie niższa od średniej a poziom startu kolejnego programu jest gorszy niż w przypadku, gdy o tej porze emitowana była "Kropki nad i".

FAKTY WIECZORNE AMR SHR %
09.2002 847 927 12,22%
09.2003 808 120 12,20%

Oprócz wzrostu oglądalności  w paśmie wieczornym TVN za cel stawiał sobie odmłodzenie widowni. Oto porównanie struktury widzów wieczornych wydań "Faktów":

Comp ADH % 2002 2003
Płeć Mężczyźni 43,50% 44,90%
  Kobiety 56,50% 55,10%
Wiek  4 - 9  1,20% 1,10%
   10 - 15 3,70% 1,20%
  16 - 19 5,80% 3,50%
  20 - 24 6,20% 4,80%
  25 - 29 9,00% 7,90%
  30 - 34 6,20% 6,50%
  35 - 39 6,90% 7,90%
  40 - 44 17,30% 12,10%
  45 - 49 14,30% 16,10%
  50 - 54 10,80% 14,60%
  55 - 59 6,50% 8,30%
  60+ 12,10% 16,10%
Wlk. Miasta Wieś 15,10% 21,60%
  < 50 tys. 27,70% 23,80%
  50-100 tys. 8,80% 9,80%
  100-200 tys. 9,70% 12,10%
  > 200 tys. 38,70% 32,60%
Zawód Kierownictwo  10,90% 12,50%
  Pracownicy  średniego 22,00% 19,80%
  pracownicy i rolnicy 17,90% 16,00%
  Emeryci 24,60% 30,60%
  Inni 24,60% 21,10%
Wykształcenie Podstawowe 42,60% 44,70%
  Średnie 42,10% 40,40%
  Wyższe 10,50% 12,60%
  Inne 4,90% 2,30%

Dołącz do dyskusji: Nie rośnie oglądalność "Faktów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl