"Mamo, to ja" liderem

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w lutym 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł zyskał najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w lutym 2008 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 119 828 egz. (wzrost o 8,6 proc. wstosunku do lutego 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 93 109 egz.(wzrost o 13 proc.), a na trzecim"Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) ze średnią 80 092 egz. (wzrost o28 proc.).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedażyodnotował miesięcznik "Mam dziecko".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"