SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klęska TVP1. “Kto za to zapłaci?” Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów

Nowy program publicystyczny Tadeusza Mosza i Jana Wróbla “Kto za to zapłaci?” jest - jak do tej pory - porażką wiosennej ramówki TVP1. Magazyn ogląda tylko 750 tys. widzów, dużo mniej niż programy konkurencji.

Program emitowany jest we wtorki ok 22.00, tuż po paśmie filmowym. Pierwsze trzy odcinki zapewniły Jedynce 6,82 proc. udziału w grupie 4+ i 5,22 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z trzech pokazanych dotąd odcinków najmniej widzów miał trzeci, który zobaczyło tylko 440 tys. osób.

W paśmie nadawania talk-show TVP1 przegrywa z kretesem ze swoimi głównymi konkurentami. W grupie wszystkich widzów liderem jest TVP2 (nadaje “Magazyn Expressu Reporterów i ma 24,18 proc. udziału), drugi jest TVN (“Przepis na życie”, “Kuba Wojewódzki”; 18,06 proc.), a trzeci - Polsat (filmy, “CSI: Kryminalne Zagadki Miami; 13,74 proc.).

>>> Tomasz Lis przyniósł TVP z reklam już 85 mln zł

Z danych telemetrycznych wynika, że program Mosza i Wróbla oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


“Kto za to zapłaci?” to realizowany na żywo program, w którym poruszane są tematy mające bezpośredni wpływ na finanse ludzi. W każdym odcinku w studiu jest dwóch adwersarzy, jeden będący za, a drugi przeciw. Wśród publiczności zasiadają eksperci, a interakcję z widzami zapewnia czat internetowy.



Widownia “Kto za to zapłaci”? odcinek po odcinku

data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2012 792 881 7,18% 6,06%
13-03-2012 1 037 415 8,54% 6,11%
20-03-2012 439 701 4,41% 3,34%
Średnia 753 245 6,82% 5,22%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP2 2 669 981 24,18% 17,09%
TVN 1 993 788 18,06% 22,36%
Polsat 1 517 357 13,74% 15,18%
TVP1 – Kto... 753 245 6,82% 5,22%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 51,07% 106
Kobiety 48,93% 94
Wiek  4-9 0,36% 6
 10-15 1,62% 24
16 - 19 0,93% 17
20 - 24 3,56% 46
25 - 29 2,85% 32
30 - 34 9,53% 115
35 - 39 7,01% 95
40 - 44 6,83% 105
45 - 49 6,01% 90
50 - 54 11,48% 143
55 - 59 12,54% 160
60 37,29% 181
Wlk. miasta Wieś 40,14% 102
< 50 tys. 24,48% 104
50-100 tys. 8,90% 107
100-200 tys. 7,46% 98
> 200 tys. 19,01% 89
Zawód Top management 7,70% 78
Pracownicy średniego szczebla 18,83% 121
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,75% 99
Emeryci 43,66% 173
Inni 11,06% 36
Wykształcenie Podstawowe 42,90% 106
Średnie 41,50% 128
Wyższe 13,61% 93
Inne 1,98% 16

Dołącz do dyskusji: Klęska TVP1. “Kto za to zapłaci?” Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów

56 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Ludzie mają dość tego za przeproszeniem starszego dziadka gadającego niczym troll o gospodarce. Nie ufa się mu. Potrzeba świeżej krwi, nowej formuły, a nie wyciągania trupów z szafy w postaci starych prezenterów. Starych nie wiekiem, ale umiejętnościami.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Klęska TVP1. Kto za to zapłaci?. Bez " " brzmi lepiej. ;)
A pan Mosz prowadził programy w stanie wojennym?
0 0
odpowiedź
User
Korespondent z Zamku Wildstein
No właśnie, kto za to zapłaci? Telewizja Zdrojewskiego i Dworaka nie pozyska profesjonalistów. Nikt przytomny nie przejdzie do TVP, aby podlegać Radziszewskiemu lub Godlewskiemu.
0 0
odpowiedź