BBC Player został dołączony w Play Now do Pakietu Extra (kosztującego 20 zł miesięcznie), a w Play Now TV do Pakietu Rozszerzonego (w wariancie podstawowym dla klientów Play za 79 zł miesięcznie, w promocji przez pierwsze 6 miesięcy cena to 50 zł).
Na początek biblioteka BBC Playera dla klientów Play będzie obejmowała ponad 500 godzin treści, w ciągu roku ich liczba ma się podwoić.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-upc-polska-praca-zarobki-promocja-wydatki-reklama-kuba-wojewodzki,7169673473013377a ##
- BBC Studios jest naszym partnerem od lat i bardzo cenimy sobie tę współpracę. Treści zawarte w katalogu BBC Player są dobrym uzupełnieniem naszej coraz bogatszej oferty programowej na dekoderach Play Now TV Box oraz urządzeniach mobilnych - komentuje Karina Rompa, content managment and acquisition team manager w Play.

BBC Player w Play Now: jakie seriale i programy
W ofercie BBC Playera dla klientów Play Now i Play Now TV będą m.in. seriale „Zdrady”, „Na wodach północy”, „Sanditon” i „Ragdoll” oraz produkcje dla dzieci „Blue” „Superpyry” i „JoJo i Gran Gran”.
Na platformie są także kultowe tytuły komediowe „Czarna żmija”, „Pan wzywał, milordzie?” i „Allo, Allo”, niektóre programy przyrodnicze sir Davida Attenborough )„Attenborough i olbrzymi dinozaur z Patagonii”, „Rajskie ptaki”, „Jajko: cud natury”) oraz filmy dokumentalne „Putin i Zachód”, „Opuścić Afganistan” i „Hongkong: walka o wolność”.
BBC Player zadebiutował w Polsce z początkiem czerwca ub.r., jego treści pojawiły się w ofercie telewizji satelitarnej Canal+ oraz na platformie Canal+ online.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-play-upc-polska-swiatlowod-internet-sprzedaz-sieci-zasieg,7169668049495681a ##

W listopadzie ub.r. miesięczne ceny pakietów Start i Podstawowy w Play Now podwyższono o 5 zł (dla klientów nowych i przedłużających umowę).
Grupa Play, która wiosną ub.r. za 7 mld zł przejęła UPC Polska, w całym 2022 roku osiągnęła wzrost przychodów o 22 proc. do 8,93 mld zł i 1,16 mld zł zysku netto. Na koniec grudnia miała 8,98 mln abonentów mobilnych i 2,02 mln klientów usług stacjonarnych (głównie telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego od UPC).