SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.

Igor PrzespolewskiIgor Przespolewski

Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.

- Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce - mówi Igor Przespolewski.

Od 2013 roku

Przespolewski z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupy Novartis. Z branża marketingową związany od 9 lat

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.


 

Dołącz do dyskusji: Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
greg
Gratulacje Igor, wielu sukcesów!!!
odpowiedź
User
el_1321
Serio...? :)
odpowiedź
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy