Polska wersja gejowskiego randkowego programu „Finding Prince Charming” w Player.pl. „Przełamanie społecznego tabu”

Player.pl we współpracy z Jake Vision pracuje nad polską edycją gejowskiego randkowego formatu „Finding Prince Charming”. Zdjęcia do programu mają być realizowane latem w egzotycznym kraju, właśnie trwają poszukiwania uczestników. Premiera show ma się odbyć jeszcze w tym roku. - Wierzymy, że głośny format, który powstanie w ramach serii Player Original może zmienić stereotypy, otworzyć nas i uwrażliwić, ale także dostarczy naszym odbiorcom dobrej rozrywki - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Udostępnij artykuł:
Polska wersja gejowskiego randkowego programu „Finding Prince Charming” w Player.pl. „Przełamanie społecznego tabu”

„Finding Prince Charming” to stworzony w 2016 roku amerykański program randkowy, który powstał dla telewizji kablowej Logo. Uczestnikami programu jest 13 mężczyzn o orientacji homoseksualnej, którzy zabiegają o względy jednego kawalera - tzw. „księcia” (bogatego i przystojnego mężczyzny poszukującego miłości). Wszyscy mieszkają razem w odciętej od świata zewnętrznego wilii, a zadaniem „księcia” jest przeprowadzanie licznych spotkań z uczestnikami - zarówno spotkań grupowych, jak i indywidualnych randek z każdym uczestnikiem.

W każdym odcinku show „książę” eliminuje z programu kolejnych uczestników, którzy nie przypadną mu do gustu. W finale randkowego show będzie musiał zdecydować, z którym mężczyzną chce stworzyć dłuższą relację partnerską.

Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl, nad polską wersją formatu „Finding Prince Charming” pracuje Player.pl. Na chwilę obecną jeszcze nie wiadomo jaki tytuł będzie nosić program w naszym kraju.

- W Player.pl nieustannie inwestujemy i rozwijamy ofertę online. Produkujemy jakościowe treści rozrywkowe, w tym także takie, które są ważne dla naszych użytkowników, podejmują istotne, nie zawsze oczywiste tematy czy odważnie przełamują społeczne tabu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery. - Wierzymy, że głośny format „Finding Prince Charming", który powstanie w ramach serii Player Original może zmienić stereotypy, otworzyć nas i uwrażliwić, ale także dostarczy naszym odbiorcom dobrej rozrywki - dodaje.

Za produkcję polskiej wersji formatu „Finding Prince Charming” na zlecenie Player Oryginal odpowiada firma Jake Vision.

Trwają castingi

Aktualnie trwają poszukiwania zarówno uczestników projektu, jak i „księcia”. Z doniesień mediów wynika, że casting na uczestników show trwa od około dwóch miesięcy, a rekrutacja odbywała się przede wszystkim na Instagramie.

Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że w najbliższych dniach na stronie internetowej producenta (Jake Vision) uruchomiony zostanie również formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu do projektu będą mogli zgłaszać się chętni homoseksualni mężczyźni.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magia-nagosci-polska-show-zoom-tv-start-zdjec-kiedy-premiera,7170203798570625a ##

Program będzie miał również prowadzącego, na chwilę obecną jeszcze nie wiadomo, kto się pojawi w tej roli. Jak poinformował Pudelek.pl jedną z rozważanych osób do roli gospodarza jest Martyna Kondratowicz (uczestniczka pierwszej edycji „Hotelu Paradise”). Z kolei Pomponik.pl do tej roli wymienił Michała Kwiatkowskiego (brata piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego).

Zdjęcia mają być realizowane latem, premiera w tym roku

Z naszych informacji wynika, że zdjęcia do pierwszej polskiej edycji „Finding Prince Charming” są wstępnie planowane na okres letni w jednym z egzotycznych krajów. Z doniesień mediów wynika, że program może być kręcony w Meksyku, ale na chwilę obecną TVN Grupa Discovery tych informacji nie potwierdza.

Premiera programu ma mieć miejsce najprawdopodobniej pod koniec tego roku w serwisie Player.pl. „Finding Prince Charming” jako projekt Player Oryginal ma być dystrybuowany wyłącznie w Playerze. Show po premierze w serwisie najprawdopodobniej nie trafi do emisji telewizyjnej, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie została podjęta.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nieobecni-drugi-sezon-premiera-player-jak-ogladac-fabula-opinie-kto-zagra,7170371255859329a ##

- Polska będzie kolejnym krajem w Europie, po Danii, Niemczech i Holandii, która zdecydowała się na produkcję swojej wersji „Finding Prince Charming" (duńską wersję wyprodukowało Discovery). Jak do tej pory program cieszył się dużą sympatią wśród widzów, a w Niemczech otrzymał prestiżową nagrodę Grimme Preis za najlepszy program rozrywkowy - informuje nas biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Formuła „Finding Prince Charming” to spin-off popularnego formatu „The Bachelor”, w którym kobiety walczą o względy jednego mężczyzny. Polską odsłonę tego cyklu w 2003 roku zrealizował TVN, program nadawany był pod tytułem „Kawaler do wzięcia”. Show był nagrywany w RPA, prowadzącym był Krzysztof Banaszyk.

Komentarze (105)
Mono 555
9 lat temu

Obejrzalam... To chyba program o ,, Radziu,,:))) beznadzieja

besia
9 lat temu

Ta' wszystko wiedząca' pokazała jak pakować kosmetyki do bagażu podręcznego na lot samolotem.Miała rację że pojemność nie może przekraczać 100ml,ale spakowała wszystko do kosmetyczki. Gdyby ktoś się tym zasugerował to na lotnisku by wszystko zabrali. Kosmetyki pakuje się do przezroczystej torebki i wyjmuje z bagażu podręcznego przed kontrolą .

Marta
9 lat temu

Ten program to jest kompletne dno, nie wiem szczerze co ma te rzekome 2 mln co to oglądają!!!!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek