W ramach współpracy agencja opracuje i wdroży długofalowy program komunikacji Michael Page z rynkiem oraz wesprze wprowadzenie nowej marki na rynek – Page Personnel. Działania obejmą relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, a także realizację projektów skierowanych bezpośrednio do klientów firmy.
Obsługą klienta w agencji zajmuje się team: Sylwia Szmalec i Marta Buler.
Umowę podpisano na czas nieokreślony.
@Rumburak - „Jedynie emisje eksperymentalne DAB+ z małą mocą są opłacalne. Prawo do emisji kosztuje grosze. Gdyby trzeba było zapłacić jak za normalną koncesję, żadnemu nadawcy by się to nie opłacało.” Koncesja na stacje DAB+ kosztuje 50 proc. kosztu stacji działającej na UKF-ie i koszt rozpowszechniania jest też niższy, ale zysk również mniejszy, bo brakuje słuchaczy. KRRiT i UKE nic nie zrobili na zachętę. Oddaliby jeden kanał w całej Polsce na DAB+, znaleźli by się chętni.
A zauważyły to w sumie 3 osoby.
Śmieszne to jest - DAB+ dla jakichś niszowych radyjek, nadających do tej pory tylko w internecie. I zasięg 10 km. Żenada.