Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 82 819 egz., czyli o 0,20 proc. więcej niż w I półroczu 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. To jedyny wzrost w zestawieniu. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 69 822 egz., po spadku o 12,59 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w I półroczu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 26,60 proc. i ostatecznie wyniósł 31 922 egz.

W czerwcu 2013 roku liderem również był „CD Action”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszyła się o 4,27 proc. i wyniosła 68 622 egz. Drugie miejsce zajął też zajął „PC Format” (54 481 egz.; w dół o 8,46 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (26 726 egz.; - 25,11 proc. największy spadek w zestawieniu).
Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.
On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.
To bardzo ważna informacja. Dziękuję