SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMP dla HTC

Firma HTC zatrudniła agencję AMP do obsługi swojego zintegrowanego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

W przetargu na ten budżet AMP pokonała inne nie wymienione z nazwy agencje. Jej zadaniem będzie przygotowanie serii kampanii mających pomóc w wypromowaniu marki HTC na europejskim kontynencie.

Wśród największych europejskich rynków HTC są Niemcy i Wielka Brytania. Tajwański producent smartfonów dopiero w 2004 roku zdecydował się wprowadzić do sprzedaży produkty pod własną marką. Wcześniej produkował telefony dla innych firm.

Dołącz do dyskusji: AMP dla HTC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy