Wirtualna Polska Media S.A. -partner pierwszego wyboru Polaków: dostarczamy angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujemy w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie.
Opis stanowiska:
- Tworzenie, rozwój oraz utrzymanie oferty reklamowej opartej na DMP Wirtualnej Polski
- Weryfikacja implementacji kodów ( WP Pixel ) na serwisach zewnętrznych, u klientów i partnerów
- Monitorowanie poprawności danych zbieranych przy pomocy WP Pixel i ich zgodności z feedem produktowym
- Tworzenie ofert dla klientów zawierających dopasowanie segmentów pod zapytanie od klienta, handlowca lub obszaru innego niż Sprzedaż
- Koordynacja pracy nad jakością danych oraz potrzebami analitycznymi zespołów Sprzedaży, Wydawniczego, Komunikacyjnego, Kontrolingu
- Wsparcie Sprzedaży na spotkaniach oraz warsztatach z klientami
- Tworzenie prezentacji produktowych, sprzedażowych oraz szkoleniowych
- Zgłaszanie oraz koordynacja wdrażania inicjatyw wydawniczych oraz technicznych wspierających rozwój i utrzymanie oferty targetowania w oparciu o dane
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów oraz członków organizacji
- Proponowanie i wdrażanie, w porozumieniu z innymi obszarami, nowych rodzajów i poziomów segmentacji użytkowników
- Prowadzenie podprojektów w Zespole Big Data w Reklamie
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie zróżnicowanych zbiorów danych
- Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań
- Umiejętność tworzenia prezentacji w Power Point
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość Excela
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość najnowszych trendów w branży digital
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.).
- Umiejętność przełożenia potrzeby biznesowej na język technologii oraz umiejętność oszacowania możliwości realizacji danego przypadku.
- Doświadczenia w obszarze realizacji kampanii Programmatic.
- Wiedza teoretyczna z zakresu webdev (HTML, CSS, JS).
- Doświadczenie w korzystaniu z SharePoint, Confluence, Teams, JIRA.
Oferujemy:
- Możliwość współpracy hybrydowej tj.1, 2 dni z biura w Warszawie, pozostałe z dowolnego miejsca.
- Pełen pakiet szkoleń i warsztatów przygotowujących do roli w zespole.
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie.
- Uznanie i docenianie efektów i jakości pracy.
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania.
- Pakiet benefitów – sam/a decydujesz z jakiego benefitu chcesz skorzystać.