Media Impact to biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, wiodącej firmy mediowej w Polsce, która jest częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG. Media Impact wykorzystuje portfolio znanych marek (Onet, Business Insider Polska, Newsweek, Forbes, Noizz, Fakt, Auto Świat, etc) docierających do blisko 21 mln Polaków, oferując rozwiązania oparte o video, native, mobile czy content marketing, jak i know how międzynarodowej grupy mediowej.
Performance Specialist
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii oraz planu działań kampanii digitaldla klientów z różnych branż;
- Monitoring, optymalizacja i realizacja kampanii w modelach efektywnościowych;
- Ścisła współpraca z klientem przy podnoszeniu efektywności prowadzonych działań;
- Przygotowywanie raportów post-buy oraz rekomendacji nowych rozwiązań;
- Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy w celu realizacji powierzonych zadań.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość rynku reklamy efektywnościowej;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami: Google Analytics, Google Ad Manager, systemami do wysyłek mailingowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole i łatwego nawiązywania kontaktów;
- Mile widziana znajomość rynku wydawców.