E-commerce copywriter
"Wyborcza" to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Od ponad 30 lat uprawiamy prawdziwe, rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. To właśnie tego dziennikarstwa szukają setki tysięcy czytelników, którzy każdego dnia odwiedzają Wyborcza.pl. I to dzięki niemu mamy 243 tys. prenumeratorów cyfrowych. Zdecydowanie najwięcej ze wszystkich mediów w Polsce, w Europie w pierwszej dziesiątce.
Szukamy e-commerce copywritera do zespołu marketingu subskrypcji, który pomoże nam pięknie komunikować się z tymi 243 tys. prenumeratorów i swoim pisaniem przekonywać nowych czytelników do dołączenia. To praca na styku biznesu, UX, marketingu, analiz i redakcji. Komunikacja, którą będziesz z nami tworzyć musi być nie tylko świetnie napisana, ale też skuteczna i zaserwowana w odpowiednim momencie odpowiednim czytelnikom. Przez ścieżki komunikacyjne użytkownik z przyjemnością powinien przejść do celu (wybranego przez nas). Jest tu miejsce na kreację, copy sprzedażowe, analizę danych, optymalizację ścieżki zakupowej i testy A/B, działania kontentowe. We wszystkich dostępnych online kanałach - serwis, maile, social media, google (ale bez seo copywritingu) itp.
Co dokładnie będziesz robić:
- wspierać akwizycję - tworzyć komunikaty zbliżające do zakupu (od copy do kreacji po mail z potwierdzeniem zakupu),
- dbać o zadowolenie prenumeratorów – tworzyć maile z ciekawymi tekstami, przypominanie podczas wizyt na Wyborcza.pl, że płacą za dobrą usługę, analiza powodów rezygnacji z prenumeraty,
- optymalizować ścieżki użytkownika i elementy systemowe pod kątem konwersji - hipoteza, test, analiza, hipoteza, test, analiza, hipoteza...,
- współtworzyć i pilnować tonu komunikacji prenumeraty,
- przeprowadzać całościowo projekty - od pomysłu przez współpracę z innymi zespołami po wdrożenie i analizę wyników,
- wspierać akcje marketingowe własne i z partnerami - pomysł, kontent, copy.
Proponujemy Ci:
- pracę w najlepszym dziale zajmującym się prenumeratami w polskich mediach,
- umowę o pracę,
- pełen wymiar pracy zdalnej na czas trwania pandemii, a po jej zakończeniu pracę w modelu hybrydowym,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość udziału w wielu szkoleniach, warsztatach oraz zdobycia wiedzy w branży ekonomii subskrypcji,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport. zniżki do kina i teatru oraz na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów),
- przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- przyjazną przestrzeń biurową do Twojej dyspozycji: przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa Veturilo,
Czego od Ciebie oczekujemy?
- lekkości językowej, doskonałego pióra oraz analitycznego umysłu.
- udokumentowanego doświadczenia z obszarów copywritingu, e-commerce lub UX writingu - minimum 2 lata,
- umiejętności współpracy międzyzespołowej,
- elastyczności - pracujemy w gazecie i często rzeczywistość nas zaskakuje i musimy się do niej dostosować,
- samodzielności i odpowiedzialności,
- terminowości i umiejętności zarządzania czasem - dedlajnów trzeba pilnować, bywa również tak, że trzeba coś na szybko napisać,
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz ich dostrzegania przed innymi,
- pomysłowości - często zajmujemy się przypadkami, w których jeszcze nie ma utartych ścieżek,
- mile widziane zainteresowania dziennikarstwem i sprawami społecznymi.