BĒRNS AGENCY to agencja komunikacji marketingowej obsługująca znane marki z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG. W ramach działalności m.in. tworzy i wdraża strategie komunikacji, prowadzi serwisy prasowe, kreuje i produkuje eventy, kampanie digitalowe i sesje zdjęciowe, prowadzi profile w social mediach, realizuje wysyłki kreatywne oraz koordynuje współprace influencerskie.
Nasze realizacje można obejrzeć na Instagramie @berns.agency.
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Opracowywanie i realizacja strategii działań Public Relations, prowadzenie biura prasowego
- Organizacja imprez promocyjnych i konferencji prasowych, produkcja wydarzenia, współpraca z podwykonawcami, kreacja projektów
- Przygotowywanie materiałów prasowych, tworzenie i koordynacja dystrybucji informacji prasowych, follow up, raportowanie
- Komunikacja z dziennikarzami i influencerami, spotkania 1-2-1, wyjazdy prasowe
- Koordynacja działań między agencją a klientem, monitoring projektów, tworzenie harmonogramów zadań
- Współpraca z podwykonawcami, artystami
Nasze oczekiwania
- Minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Account Menagera
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
- Inicjatywa w działaniu i zaangażowanie
- Talent, pomysłowość i kreatywność, poczucie estetyki
- Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań
- Świeże spojrzenie, otwarty umysł
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Znajomość social mediów
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
Kontakt
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV na adres: katarzyna@berns.agency