Wirtualna Polska Media S.A. - partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna.
Zakres obowiązków:
- Opieka nad siatkami reklamowymi serwisów oraz odpowiedzialność za ich optymalizację
- Przeprowadzanie testów AB i wielopłaszczyznowa analiza ich wyników
- Wdrażanie i rozwój produktów reklamowych zgodnie z trendami rynkowymi - od etapu koncepcji do etapu realizacji
- Analizy efektywności wykorzystania potencjału reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały popytowe
- Monitorowanie natężenia emisji reklamowych na serwisach WP
- Stała współpraca z zespołami produktowymi, IT, realizacyjnymi oraz handlowymi
- Wsparcie przy budowaniu oferty reklamowej
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w zakresie rozwoju produktu lub prowadzenia projektów internetowych po stronie wydawcy lub domu mediowego
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość rynku i najnowszych trendów w reklamie online
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i wyciągania wniosków na podstawie wielu danych
- Samodzielność, kreatywność, zaangażowanie i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Orientacja na cele i poszukiwanie rozwiązań, by je osiągnąć
- Umiejętność działania w dynamicznym i zmiennym środowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
Oferujemy:
- Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej
- Dużą samodzielność działania
- Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Ciągły rozwój - program szkoleń w ramach WP Akademii, dostęp do szkoleń Data Camp
- Pracę przy zaawansowanych technologicznie projektach z zakresu produktu reklamowego oraz mediowego
- Pracę w modelu hybrydowym (1,2 dni w tygodniu z biura – do ustalenia)
- Elastyczne godziny pracy