Kierownik Centrum Edukacji Medialnej
„Radio Kielce” S.A. ogłasza konkurs na stanowisko kierownika Centrum Edukacji Medialnej.
CEM to instytucja pokazująca historię i współczesność mediów, nakierowana szczególnie na szeroko pojętą edukację medialną. Głównym zadaniem CEM będzie pokazanie jak rozróżnić informację prawdziwą od fałszywej i jak bronić się przed fake news’em. CEM będzie m.in. uczyć rozróżniać gatunki medialne, pokaże starą i nową technologię produkcji informacji radiowej, zaprezentuje możliwości najnowszych systemów nagłośnienia.
Wymagania:
- dobra orientacja w historii i współczesności mediów (prasa, radio, tv, internet, social media),
- wyższe wykształcenie (preferowane dziennikarskie),
- dobra znajomość języka angielskiego (faktyczna, nie deklarowana),
- kreatywność.
Obowiązki:
- kierowanie kilkuosobowym zespołem,
- tworzenie otoczenia eksperckiego CEM (naukowcy, dziennikarze, informatycy),
- udział w projektach krajowych i międzynarodowych związanych z edukacją medialną,
- tworzenie/kreowanie materiałów informacyjnych związanych z edukacją medialną /konspekty lekcji, informatory, filmy, broszury, komiksy, itp.),
- troska o permanentny rozwój technologiczny i merytoryczny CEM (szczególnie w obszarze opisującym metody manipulacji medialnej i sposoby obrony przed fałszywymi informacjami),
- współpraca z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami zajmującymi się rozwojem mediów i edukacją medialną,
- promocja CEM.
Korzyści:
- możliwość specjalizacji w bardzo pożądanej w UE dziedzinie,
- perspektywa dynamicznego rozwoju poprzez kontakty z najnowszą technologią i współpracę z wieloma ośrodkami (akademickimi, technologicznymi),
- dobre wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) na adres mailowy: rekrutacja@radio.kielce.pl w terminie do 30.04.2022 r.
W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli rekrutacyjnej dostępnej na www.radio.kielce.pl
"Radio Kielce" S.A. zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.