Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
poszukuje osoby na
Stanowisko ds. kontaktów z mediami - rzecznik prasowy LP / rzeczniczka prasowa LP
Wymagania od kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane profile: dziennikarski, PR, komunikacja;
- staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku: rzecznika prasowego lub stanowisku ds. komunikacji lub PR;
- znajomość prawa prasowego i prawa własności intelektualnej;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów;
- swoboda w wystąpieniach publicznych;
- umiejętność tworzenia i realizacji planów współpracy z mediami;
- dobra znajomość rynku medialnego w Polsce;
- odpowiedzialność, sumienność i kreatywność w wykonywaniu obowiązków;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- znajomość zasad funkcjonowania Lasów Państwowych, wynikających z ustawy o lasach, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz statutu Lasów Państwowych.
- wysoka kultura osobista, nienaganny wygląd, dobra dykcja;
- otwartość, komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy;
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość drugiego języka obcego;
- doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych.
Twój zakres obowiązków:
- budowanie i utrzymywanie stałych relacji z przedstawicielami mediów;
- udział w wystąpieniach publicznych (audycje radiowe i programy telewizyjne);
- organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym - oprawa medialna wydarzeń;
- prowadzenie monitoringu mediów oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania;
- przygotowywanie materiałów (m.in. informacji prasowych) do rozpowszechnienia w środkach masowego przekazu, w tym mediach społecznościowych, redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy.
Oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy;
- pracę w zespole doświadczonych specjalistów,
- możliwość szerokiego rozwoju kompetencji w powierzonym obszarze;
- ubezpieczenie grupowe;
- pakiet medyczny;
- pakiet sportowy.
Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem oraz dokładnym opisem pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe (tj. dyplom ukończenia studiów oraz świadectwa pracy lub zaświadczenie od obecnego pracodawcy o przebiegu zatrudnienia z wyszczególnieniem zajmowanych stanowisk);
- kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje;
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych – Załącznik nr 1;
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy – Załącznik nr 2;
- oświadczenie kandydata dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zezwolenia na wykorzystanie wizerunku – Załącznik nr 3.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty wraz z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu należy przesłać do dnia 30 kwietnia 2024 r., na adres e-mail: rekrutacja@lasy.gov.pl z klauzulą: „Nabór na stanowisko ds. kontaktów z mediami”.
Informacje dodatkowe:
- wyniki naboru nie są podawane do publicznej wiadomości;
- postępowanie rekrutacyjne kończy się ostatecznym rozstrzygnięciem, od którego odwołanie nie przysługuje;
- Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych zastrzega sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym jej etapie, bez podania przyczyny;
- DGLP zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną oraz powiadomienia wyłącznie wybranego kandydata o podjętej decyzji;
- po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego dokumenty kandydatów, za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego do zatrudnienia, zostaną niezwłocznie zniszczone.