Fundacja
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy,
ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce,
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko
Młodszy specjalista ds. digital marketingu i mediów społecznościowych
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie całoroczne współtworzenie wizerunku Fundacji WOŚP za pośrednictwem kanałów komunikacji online, narzędzi e-PR i projektów w zakresie digital marketingu.
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć m.in.:
-
koordynowanie projektów w zakresie komunikacji online, e-PR i digital marketingu
-
współprowadzenie oficjalnych profili Fundacji i jej marek w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram)
-
współprowadzenie serwisu internetowego Fundacji WOŚP i Pol’and’Rock Festival
-
współpracy przy wdrożeniach rozwiązań dedykowanych urządzeniom mobilnym
-
mierzenie efektywności działań, opracowywanie raportów mediowych, analiza skuteczności działań
Wymagania:
-
Znajomość zagadnień z zakresu digital marketingu i e-PR
-
Znajomość działalności Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
-
Doświadczenie w realizowaniu zadań w przestrzeni online
-
Doświadczenie w pracy z CMS i CRM
-
Umiejętność koordynacji i zarządzanie projektami
-
Znajomość narzędzi takich jak: Sotrender, SentiOne, Brand24, Google Analytics,
-
„Lekkie pióro”
-
Biegła znajomość obsługi komputera (min. pakiet Microsoft Office)
-
Znajomość programów graficznych w stopniu minimum podstawowym
-
Mile widziane prawo jazdy
-
Aktywność w podejmowaniu nowych wyzwań
-
Kreatywność w szukaniu dróg do osiągniecia zamierzonego celu
-
Dyspozycyjność
-
Gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
-
Umowę o pracę (zatrudnienie na etat),
-
Stabilne zatrudnienie,
-
Możliwość rozwoju osobistego,
-
Pakiet pracowniczej opieki medycznej.
-
Szkolenia zawodowe
Oferty pracy, CV oraz opis doświadczeń i portfolio w zakresie zadań objętym niniejszym ogłoszeniem, prosimy przesyłać mailem na adres rzecznik@wosp.org.pl.