TradeTracker to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć reklamy efektywnościowej w Europie. Firma założona w 2005 roku w Holandii podbija kolejne rynki, każdego roku zwiększając swój zasięg. Obecnie TradeTracker działa w 18 krajach obsługując łącznie 4000 reklamodawców.
Aktualnie pragniemy rozszerzyć nasz zespół o osobę pełniącą funkcję Performance specialist w naszym biurze w Warszawie.
Osoba zatrudniona na stanowisku Performance specialist będzie odpowiedzialna za:
• Bieżące zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi przez TradeTracker Poland
• Tworzenie strategii mediowych z zakresu marketingu efektywnościowego: rekomendacja i optymalizacja narzędzi dla aktualnych i nowych Klientów
• Udział w spotkaniach i prezentacjach
• Budowanie relacji z kluczowymi wydawcami w celu maksymalizacji efektów współpracy
Od idealnego kandydata oczekujemy:
• Minimum 1-2 letniego doświadczenia w sieci afiliacyjnej lub agencji mediowej przy realizacji kampanii online (w tym w modelach efektywnościowych)
• Znajomości rynku reklamowego online (modele CPL / CPS / CPC)
• Doświadczenia we współpracy z klientami bezpośrednimi, agencjami i domami mediowymi
• Zdolności negocjacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasu
• Samodzielności, proaktywności i umiejętności pracy nad wieloma projektami równocześnie
• Dobrej znajomość środowiska MS Office, w szczególności Excel
• Dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Kandydatom oferujemy:
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
• Możliwość udziału w szkoleniach, również zagranicznych
• Stałe zatrudnienie na umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i wyników pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres jobs.pl@tradetracker.com.
W CV prosimy dodać następującą klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 923 ze zm.”