TradeTracker Poland, jedna z wiodących agencji performance marketingu w Polsce, poszukuje do swojego warszawskiego zespołu osoby na stanowisko Account Manager’a.
Account Manager będzie odpowiedzialny za:
- Realizacje kampanii z obszaru performance marketingu z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi i kanałów reklamy online (display, cashback, e-mailing, influencer marketing i wiele innych)
- Współtworzenie oraz realizację długo- i krótkookresowych kompleksowych strategii performance marketingowych dla Reklamodawców
- Poszukiwanie nowych możliwości publikacji, promocji i niestandardowych działań zwiększających wolumen generowanych transakcji online na stronach Reklamodawców
- Budowanie relacji - utrzymywanie regularnych kontaktów z Reklamodawcami i Wydawcami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker
- Analizę wyników aktywnych kampanii, bieżącą optymalizację na podstawie narzędzi i danych dostępnych w panelu TradeTracker
- Współpracę z działem sprzedaży i managerami odpowiedzialnymi za kontakt z wydawcami
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingu efektywnościowego z wykorzystaniem narządzi analitycznych
- Dobra znajomość branży internetowej w Polsce
- Umiejętności komunikacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, serce do planowania mediów
- Głowa pełna pomysłów związanych z e-marketingiem i nowymi mediami
Mile widziane dobre relacje z wydawcami internetowymi.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zgranym, międzynarodowym zespole
- Rozwój wiedzy i kompetencji w obszarze marketingu internetowego
- Dużą samodzielność w realizacji własnych pomysłów na zwiększenie efektywności realizowanych kampanii
- Miłą atmosferze w biurze ;)
CV wraz z krótkim uzasadnieniem swoich motywacji prosimy przesyłać pod adres:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
TradeTracker to jeden z liderów rynku agencji performance marketingowych w Polsce i na świecie. Unikalna i transparentna technologia jest podstawą naszego rozwoju. Obecnie TradeTracker działa w 23 krajach obsługując tysiące reklamodawców na całym świecie.