PMPG Polskie Media S.A.
Region:
mazowieckie
Stanowisko:
Account Manager
Zadania:
- ścisła współpraca z Dyrektorem Sprzedaży w zakresie tworzenia i realizacji strategii sprzedaży w powierzonym segmencie rynku;
- realizacja powierzonych celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów oraz wsparcie Dyrektora w procesie sprzedaży do klientów strategicznych ;
- administracja procesu sprzedaży – zapewnienie rzetelnej informacji dotyczącej procesu sprzedażowego, kontrahentów i historii współpracy;
- cykliczne raportowanie wyników sprzedażowych; prezentacja analiz ad hoc dotyczących obszaru sprzedaży;
- dbanie o wizerunek pracodawcy w wśród Klientów i Partnerów biznesowych;
- analiza rynku, potrzeb klientów i otoczenia biznesowego celem dopasowania taktyki i strategii działań sprzedażowych.
Wymagania:
- wysokie kompetencje sprzedażowe;
- minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży reklamy internetowej;
- znajomości specyfiki takich obszarów jak: display, wideo, content marketing, performance;
- umiejętności budowania atrakcyjnych rekomendacji dla Klientów;
- orientacja na wynik;
- zdolności negocjacyjne i umiejętności wypracowywania kompromisów;
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielności w realizacji zadań;
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, również pod presją czasu;
- samodzielność w organizacji pracy i wykonywaniu działań.
Oferujemy:
możliwość współtworzenia strategii sprzedaży;
uczestniczenie w rozwoju produktów reklamowych serwisu wprost.pl poprzez ścisłą współpracę z działem wsparcia sprzedaży i redakcją;
- pracę w dynamicznym zespole silnie rozwijającej się organizacji;
- hybrydowy model pracy.
Kontakt:
rekrutacja@pmpg.pl