W związku z dynamicznym rozwojem
TELEWIZJA REPUBLIKA S.A.
poszukuje
Asystent/ka w Dziale Kadr i Płac
Zakres obowiązków
- Wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń oraz przygotowywaniu list płac;
- Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników;
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON;
- Wsparcie działu w innych bieżących pracach.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze kadrowo - płacowym – mile widziane;
- Umiejętność obsługi systemów kadrowo-płacowych: Comarch ERP Optima, Symfonia, Płatnik – mile widziane;
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z obszarem kadrowo-płacowym i prawem pracy;
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem;
- Praktyczna znajomość pakietu Office, w tym MS Excel;
- Dokładność, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy;
- Chęć rozwoju zawodowego w danym obszarze.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki finansowe,
- możliwość realnego wpływu na budowę dynamicznie rozwijającej się stacji TV,
- dynamiczne otoczenie i pracę w młodym, kreatywnym zespole,
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego,
- umowę B2B,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
CV prosimy przesyłać na adres mailowy: biuro@telewizjarepublika.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.