Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer ds. Rozwoju Biznesu / Business Development Manager
Nr ref. MR/11/2016
Główne zadania:
• Wspólne kreowanie polityki rozwoju nowych linii biznesowych zgodnych z wizją oraz misją stacji,
• Analiza rynku medialnego i opłacalności projektów w obszarze promowanych rozwiązań,
• Koncepcyjny rozwój nowych produktów pod kątem maksymalizacji wyników finansowych,
• Przygotowanie studium wykonalności projektu, szacowanie wyników sprzedaży,
• Przygotowywanie innych niezbędnych analiz biznesowych na potrzeby projektów,
• Kreowanie polityki organizacji w zakresie nadzoru nad projektami, wdrożenie standardów zarządzania projektami,
• Opracowanie produktów oraz narzędzi na potrzeby rozwoju danego projektu,
• Dopasowanie i wyszukanie contentu oraz efektywne dopasowanie i zarządzanie zespołami, w tym motywowanie podległych pracowników i podwykonawców do realizacji wyznaczonego celu,
• Harmonogramowanie i zarządzenie projektami, w tym również wsparcie oraz nadzór nad realizacją projektów,
• Zarządzanie czasem, zasobami oraz ryzykiem operacyjnym i finansowym, w tym opracowywanie prognoz i działań korygująco-naprawczych,
• Cykliczne raportowanie postępów prac stosownie do wymagań Zarządu,
• Zarządzanie komunikacją wewnątrz i na zewnątrz zespołu projektowego,
• Śledzenie trendów, monitoring rynku oraz konkurencji.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe,
• Pomysłowość, kreatywność, znajomość nowoczesnych trendów i technologii,
• Znajomość trendów w branży medialnej (internet, prasa, telewizja),
• Zorientowanie na cele biznesowe,
• Inicjatywa oraz umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu,
• Bardzo dobra zdolność analitycznego myślenia, dostrzegania ryzyk i rozwiązywania problemów,
• Znajomość metodyki prowadzenia i nadzorowania projektów,
• Wysoka determinacja, wytrwałość,
• Doskonałe zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
• Biegła znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• kluczowy udziału w projektach medialnych będących wyzwaniem oraz aktywnego wpływania na procesy biznesowe w organizacji,
• pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
• Możliwość wyboru formy zatrudnienia - umowa o pracę/umowa o współpracę,
• współfinansowane pakiety medyczne oraz karty Multisport.
Kandydatów spełniających powyższe wymagania i zainteresowanych naszą ofertą zapraszamy do przesłania CV w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl, w tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.
Prosimy o dodanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Telewizję Puls Sp. z o.o. w celach rekrutacyjnych danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy.“
Administratorem danych osób aplikujących o pracę jest Telewizja Puls sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-724) ul. Chełmska 21 bud. 22, który przetwarza dane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym dla zapewnienia kontaktu z osobą ubiegającą się o zatrudnienie. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy jest dobrowolne. Informujemy o przysługującym prawie wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2.
Oferta programowa Telewizji Puls to premierowe hity filmowe, znakomite seriale, najlepsze światowe animacje i popularne dokumenty.
Rok 2015 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls – nadawca osiągnął 5,6% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza prawie 8-procentowy wzrost w porównaniu z 2014 rokiem.
Nadawca kanałów TV Puls i PULS 2 współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, m.in.: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television.
Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”.
W 2015 roku marka TV Puls znalazła się w TOP 10 najsilniejszych marek mediowych w Polsce wg „Rzeczpospolitej”.
Dołącz do Naszego Zespołu już dziś !
tvpuls.pl - http://tvpuls.pl/
facebook tv puls - https://www.facebook.com/tvpulspl/
playpuls.pl - http://playpuls.pl/
puls2.pl - http://puls2.pl/
facebook puls 2- https://www.facebook.com/tvpuls2/