Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i komunikacji
Poznaj lepiej zespół
Dział Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.
Sprawdź nasze wymagania
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji/ PR i marketingu, preferowane doświadczenie w komunikacji korporacyjnej (agencji PR, biurze prasowym)
- znajomość rynku mediów i mediów społecznościowych
- umiejętność sprawnego przygotowywania tekstów (m.in. komunikaty prasowe, treści do mediów społecznościowych, komunikaty wewnętrzne) i ich profilowania
- umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji z mediami
- znajomość trendów i narzędzi z obszaru komunikacji/PR i digital communications
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów z wieloma interesariuszami
- umiejętność analitycznego myślenia, syntetyzowania informacji
- doświadczenie w pracy w zespole, w trybie wielozadaniowym
- proaktywność, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- udział w realizacji projektów komunikacyjnych dla wszystkich linii biznesowych firmy
- redagowanie treści do publikacji w mediach, w tym mediach społecznościowych i innych kanałach zewnętrznych i wewnętrznych firmy
- aktywne poszukiwanie możliwości ekspozycji ekspertów firmy w mediach, ścisła współpraca z ekspertami
- monitorowanie i obsługa zapytań dziennikarskich
- organizacja spotkań prasowych i przygotowanie materiałów prasowych oraz do mediów społecznościowych
- obsługa komunikacyjna wydarzeń z udziałem ekspertów firmy
- koordynacja zgłoszeń do rankingów branżowych
- współpraca we wdrażaniu i koordynowaniu globalnych inicjatyw i projektów wizerunkowych na rynku polskim
- monitoring mediów
- przygotowywanie treści do newslettera wewnętrznego
- prace administracyjne związane z raportowaniem działań
- współpraca projektowa z innymi Zespołami w Dziale Clients & Markets
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- hybrydowy model pracy
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach