SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA Znak Literanova
ZADANIA:
- prowadzenie i rozwijanie kont w social media (Facebook, Instagram, TikTok)
- budowanie świadomości marki oraz spójnego wizerunku firmy;
- tworzenie wartościowego i chwytliwego contentu do zamieszczania w social mediach;
- monitorowanie oraz raportowanie przeprowadzonych działań;
- tworzenie harmonogramów i kalendarza publikowanych treści;
- współpraca z promotorami, autorami, dziennikarzami, grafikami, fotografami;
- realizacja celów dotyczących jakości i zasięgów;
- współtworzenie i realizacja nowych projektów w obszarze social media;
- wyciąganie wniosków i proponowanie usprawnień.
KLUCZOWE OBSZARY:
- „lekkie pióro”, perfekcyjna komunikacja w języku polskim (prosimy o przesłanie portfolio tekstów);
- wyczucie interpersonalne i związane z rangą treści;
- zdolności organizacyjne (pilnowanie harmonogramu, skoordynowanie komunikacji od wielu osób);
- intuicja co się „sprzedaje w internecie ”;
- świetny gust estetyczny.
MIĘKKIE:
- poczucie humoru
- dociekliwość
- zdolności negocjacyjne
- samodzielność
- kreatywność – głowa pełna pomysłów i chęć ich wdrażania
TWARDE:
- znajomość trendów i orientowanie się w aktualnej sytuacji związanej z szeroko pojętą kulturą;
- znajomość social mediów i swoboda poruszania się w nich;
- rozeznanie w rynku książek (co jest na topie, co jest modne, czytanie nowości, czytanie czegokolwiek – MILE WIDZIANE);
- doświadczenie w prowadzeniu kont w social media;
- umiejętność przygotowania prostych materiałów graficznych np. w Canvie lub chęć nauczenia się;
- wiedza i doświadczenie w stosowaniu działań z zakresu RTM (MILE WIDZIANE);
- podstawowa znajomość FB Ads, Facebook Business Manager, SEO (MILE WIDZIANE).