Specjalistka_ta ds. mediów społecznościowych i komunikacji
➡ Jeśli jesteś kreatywną i otwartą osobą sprawnie poruszającą się w mediach społecznościowych.
➡ Masz oryginalne pomysły i wiesz, jak je wypromować.
➡ Ważne są dla Ciebie wartości takie jak bezstronność, rzetelność i walka o prawdę.
➡ Zawsze sprawdzasz dwa razy, zanim podasz jakąś informację dalej, szukasz pracy w proorganizacji pozarządowej z dużymi ambicjami, która ciągle się rozwija i zrzesza profesjonalistów w fact-checkingu?
Sprawdź szczegóły naszego ogłoszenia!
Szukamy osoby, która będzie współtworzyła z nami kanały w mediach społecznościowych Stowarzyszenia Demagog i komunikację związaną z naszą działalnością. Niezbędne jest dobre pióro, otwarta głowa i kreatywność.
Zgłoszenia przyjmujemy do 31.10.2024 r.
Zatrudniamy: od 1 listopada (lub szybciej)
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Zarządzanie kanałami social media Stowarzyszenia Demagog: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, TikTok (planowanie, przygotowywanie i publikowanie treści)
- Wsparcie w aktualizacji contentu na stronie internetowej (obsługa WordPress, podmiana grafik)
- Tworzenie grafik do mediów społecznościowych i praca na gotowych szablonach (Photoshop i Canva)
- Wsparcie przy tworzeniu nowych form contentu
- Tworzenie innych treści komunikacyjnych (informacje prasowe, mailingi, teksty na stronę www, krótkie notki itp.)
- Research
- Przygotowywanie newsletterów w programach mailingowych
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i z zespołem redakcyjnym portalu demagog.org.pl
- Współpraca z kilkuosobowym zespołem promocji i działem redakcji.
- Prowadzenie harmonogramu treści i raportowanie wyników działań
- Moderacja komentarzy
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi i komunikacji digitalowej
- Perfekcyjna znajomość j. polskiego i umiejętność dokładnego i bezbłędnego posługiwania się nim przy tworzeniu treści
- Świadomość misji Demagoga i angażowanie się w jej wypełnianie
- Komunikatywność i otwartość
- Elastyczność w podejściu do pracy
- Nastawienie na rozwiązanie problemu
- Rzetelność, dobry reasearch i dokładność
- Dobra organizacja czasu pracy i samodzielność
- Umiejętność planowania i współpracy z zespołem
- Podstawowa umiejętność obsługi programów graficznych (Canva, Photoshop, aplikacje mobilne typu CupCut)
- Zainteresowanie mediami społecznościowymi, mediami i polityką
- Znajomość środowisk Instagram, X, TikTok, Facebook, LinkedIn i YouTube
- Umiejętność zdalnej współpracy z zespołem i korzystania z narzędzi ułatwiających taką pracę (Slack, Google Drive, HootSuit, Jira, Manager Facebooka itp.)
- "lekkie pióro"
- Kreatywność i odpowiedzialne podejście do pracy
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedniego priorytetyzowania zadań
- Podstawowa znajomość branży fact-checkingowej
- Znajomość trendów komunikacyjnych i związanych z social mediami
- Samodzielność
- Mile widziane umiejętności montażu wideo
Co oferujemy?
- Wpływ na poprawę debaty publicznej w Polsce, w której przede wszystkim fakty mają znaczenie,
- Umowę próbną (UoZ) na 3 miesiące
- Wynagrodzenie: od 5000 do 6500 zł brutto na UoP lub B2B (w zależności od doświadczenia, które posiadasz, po nawiązaniu współpracy po okresie próbnym).
- Nieformalną atmosferę – przyjaźni i pomocni współpracownicy nastawienie na pracę w zespole
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Dużą swobodę organizacyjną i realny wpływ na rozwój organizacji
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach, warsztatach, webinarach
- Pracę przy ciekawych projektach medialnych
- Pracę na pełen etat zdalną lub hybrydową (biuro w Warszawie).
- Kartę multisport.
W Demagogu będziesz zajmować się wieloma różnymi tematami, od zdrowia, polityki, po klimat, wojnę czy sport. Szukamy osoby, która będzie samodzielna, sumiennie wykona swoje obowiązki, przykładając do tego szczególną uwagę i dokładność, a przy tym będzie umieć wyjść ze swoją inicjatywą.
➡ Zgłoszenia przyjmujemy przez specjalny formularz: https://demagog.org.pl/dolacz-do-nas/
*z dopiskiem: KOMUNIKACJA
Razem ze zgłoszeniem prześlij nam swoje CV oraz deklarację bezstronności dostępną przy formularzu.
Planowane etapy rekrutacji:
I etap: kontakt z wybranymi kandydatami/kami. *Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
II etap: spotkanie online.
III etap: zadanie rekrutacyjne.
IV etap: spotkanie online.
V etap: podjęcie decyzji o współpracy.