- Firma: SCREEN NETWORK SP. Z O.O.
- Region: WARSZAWA
- Stanowisko: DIRECT SALES MANAGER
- Twój zakres obowiązków:
Aktywne prowadzenie działań handlowych - sprzedaż kampanii reklamowych Digital Out of Home
Aktywne pozyskiwanie klientów bezpośrednich (bez udziału Domów Mediowych)
Realizacja indywidualnych targetów sprzedażowych
Realizacja założonych celów według systemu i etykiety pracy Screen Network
Nadzór nad prawidłową realizacją kampanii w odpowiedzi na potrzeby biznesowe klientów
Monitorowanie realizacji zamówień we współpracy z działami wspierającymi
Analiza rynku i współtworzenie strategii sprzedażowej
Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i prezentacji sprzedażowych
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży B2B usług i powierzchni reklamowych (mile widziana reklama digital)
Znajomość branży mediowej i rynku reklamy w Polsce
Skuteczność w nawiązywania kontaktów i budowaniu długofalowych relacji z klientami w oparciu o wzajemne zrozumienie i zaufanie
Orientacja na cele i determinacja w realizacji założonych planów
Silna motywacja i zaangażowanie w realizacje celów biznesowych klienta
Samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność organizowania czasu pracy
Komunikatywność, łatwe podejmowanie współpracy, zdolność do wpasowania się i respektowania zasad zespołu
- Oferujemy:
Pracę w doświadczonym i zgranym zespole sprzedaży
Zdobycie doświadczenia w innowacyjnych, digitalowych rozwiązaniach Digital Out of Home
Stabilność współpracy
Wynagrodzenie stale z atrakcyjnym systemem prowizyjnym opartym na wynikach pracy
Możliwość wdrażania swoich pomysłów, inicjatyw i ciągły rozwój własnej kreacji i realizacji
Energetyczna atmosfera pracy
High Tech narzędzia pracy
- Kontakt: rekrutacja@screennetwork.pl.
- O nas: Screen Network to lider rynku Digital Out of Home, nowoczesnej komunikacji w przestrzeni miejskiej. Zarządzamy największą w kraju siecią (ponad 20 tys. ekranów), które działają w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Każdego dnia komunikaty wyświetlane na naszych ekranach docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem.