Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healtcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działaja agencje: Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449 | Starlink, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). Nasi klienci otrzymują najbardziej konkurencyjne warunki handlowe, korzystają z naszych globalnych i lokalnych partnerstw biznesowych i najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:
Web Analyst
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyć zespół ekspertów Publicis Media DNA, departamentu łączącego dwa obszary kompetencji: Data, Technology & Innovation oraz Analytics & Insight. Jednym z jej głównych zadań będzie bieżące wsparcie web analityczne zespołów w strukturze agencji Performics. W szczególności zaś eksportowanie oraz analiza danych z sytemu Google Analytics, poszukiwanie prawidłowości i wzorców, wyciąganie wniosków, a następnie tworzenie rekomendacji przyszłych działań mediowych.
Główne zadania:
• Analiza danych i sporządzanie raportów w oparciu o dane pozyskiwane z narzędzi do badania stron www oraz kampanii digitalowych, w szczególności Google Analytics oraz DoubleClick. Jednym z głównych obszarów takich analiz będzie optymalizacja ścieżek do konwersji.
• Konfiguracja Google Analytics w celu pozyskiwania danych niezbędnych do przeprowadzenia analiz i odpowiedzi na postawione hipotezy badawcze
• Tworzenie rekomendacji w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz
• Konsultacje z zespołami Performics w zakresie wykorzystania narzędzi do web analityki
• Monitoring rynku w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań
Wymagania:
• Minimum roczne doświadczenie w analizie danych pochodzących z Google Analytics
• Mile widziane doświadczenie w obszarze UX oraz optymalizacji ścieżek do konwersji
• Zaawansowana znajomość Google Analytics – warunek konieczny
• Rozeznanie w narzędziach web analitycznych na poziomie umożliwiającym prowadzenie swobodnych konsultacji z zespołami (i Klientem) w zakresie wykorzystania tych narzędzi
• Umiejętność eksportu i analizy danych, wyciągania wniosków oraz pisania rekomendacji
• Praktyczna znajomość języka Java Script, narzędzi wykorzystywanych na potrzeby UX (np. Creazy Egg, HotJar, Optimizely) oraz narzędzi takich jak Google Tag Manager oraz The Analtycis Edge będzie dodatkowym atutem
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office
• Zaangażowanie, wychodzenie z inicjatywą i chęć rozwoju
• Myślenie z perspektywy biznesu Klienta, otwarta głowa, zacięcie analityczne i determinacja w poszukiwaniu wniosków płynących z danych
• Komunikatywność – umiejętność syntezy i przekazywania wiedzy
Wymagania formalne:
• Wykształcenie wyższe (ew. w trakcie studiów). Preferowane kierunki ścisłe: matematyka, statystyka, metody ilościowe, informatyka – ale nie jest to warunek konieczny
• Język angielski: poziom umożliwiający swobodną komunikację werbalną oraz tworzenie raportów/prezentacji będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Pracę w zespole Publicis Media DNA z innymi ekspertami - wymiana wiedzy
• Możliwość pracy przy wielu projektach - ciekawe środowisko pracy
• Rozwój kompetencji – szkolenia
• Dostęp do wiedzy i zasobów sieci firmy
• Stabilne zatrudnienie
• Benefity pozapłacowe
• Bardzo dobrą atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@publicismedia.com wpisując w tytule Web Analyst
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych/załączonych dokumentach dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez: Starcom sp. z o.o., adres: ul. Domaniewska 44A, 02-672 Warszawa, i SMG Poland sp. z o.o., adres: ul. Wołoska 9A, 02-583 Warszawa, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.