Jesteśmy globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Media. Oferujemy najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce, oraz najnowszych technologiach. Bierzemy odpowiedzialność za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich naszych strategii i działań digitalowych, których celem jest konwersja intencji zakupowych na przychody Klientów.
Aktualnie szukamy Kandydatów na stanowisko:
Programmatic Specialist
Czym będziesz się zajmować?
- Tworzeniem strategii i jej implementacji w obszarze reklamy kupowanej w modelu programmatic
- Analizą i optymalizacją prowadzonych działań pod KPI powiązane z performance marketingiem
- Tworzeniem oferty programmatic dla klientów Agencji
- Współpracą z dostawcami zewnętrznymi
- Tworzeniem ofert dla klientów oraz ich późniejszą prezentacja
- Przygotowywaniem raportów, analizą wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w obszarze reklamy programmatic
- Dobrze znasz platformy DSP, atutem będzie doświadczenie w pracy na DBM lub Adform
- Masz zdolności analityczne
- Potrafisz wyciągać logiczne wnioski, tworzyć prezentacje, przedstawiać rekomendacje oraz przygotowywać raporty post-buy
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
- Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
Mile widziane będzie:
- Znajomość zagadnień z zakresu performance marketingu
Co oferujemy?
- Pracę nad ciekawymi projektami m.in. dla znanych, globalnych marek
- Możliwość rozwoju kompetencji w obszarze e-commerce
- Szkolenia mediowe
- Benefity pozapłacowe
- Stabilne zatrudnienie
- Pyszną kawę i świeże owoce :)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV korzystając z formularza aplikacyjnego:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.