(Młodszy) Analityk w zespole Data Science
Główne zadania:
-
Dostarczanie pojedynczych analiz lub samodzielnych projektów zgodnie z założonym harmonogramem prac nad projektem lub zgodnie z poleceniami przełożonego
-
Komunikacja z członkami zespołów mediowych na wszystkich etapach procesu projektowego
-
Współpraca w ramach rozwoju narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
-
Współpraca w rozwoju analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych
Kwalifikacje:
-
Wykształcenie kierunkowe (Matematyka, Statystyka, Informatyka, Ekonometria, Metody Ilościowe lub pokrewne) – warunek konieczny; mile widziani będa także studenci ostatnich lat studiów magisterskich
-
Minimum roczne doświadczenie w tworzeniu modeli ekonometrycznych wyjaśniających wpływ działań marketingowych na wyniki biznesowe
-
Umiejętność programowania (np. R lub Python)
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
-
Zainteresowanie tematyką machine learningu oraz chęć dalszego pogłębiana wiedzy oraz umiejętności w tych obszarach
Mile widziane:
-
Znajomość ekonometrii, oraz wielowymiarowych analiz statystycznych
-
Znajomość rynku mediów
-
Doświadczenie w pracy w agencji/dziale analityczno-badawczym w domu mediowym
Oferujemy:
-
Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
-
Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
-
Niezbędne narzędzia, oraz możliwości poszerzenia Twoich horyzontów
-
Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta MultiSport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV korzystając z formularza aplikacyjnego poniżej:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Więcej o nas:
Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.