Opis firmy
Do zespołu Client Service agencji Publicis obsługującego międzynarodowych klientów z branży bankowośći i beauty poszukujemy:
Account Managera (digital/ in-store/social-media/strategia)
Dlaczego my?
Bo wierzymy w rozwój!
A do tego … jesteśmy międzynarodową agencją reklamową i działamy w Polsce od blisko 30 lat. Należymy do ścisłej czołówki najlepszych i najczęściej nagradzanych agencji w kraju. Na naszym koncie mamy już m.in. 29 statuetek konkursu EFFIE, brąz zdobyty na Festiwalu Reklamowym w Cannes oraz tytuły „Sukces Roku 2018” i „Zaufanie Roku 2017” w rankingu magazynu PRESS. Do naszych klientów należą m.in.: Procter & Gamble/PGT, Sanofi-Aventis, Nestlé Polska, Michelin, BNP Paribas Bank Polska, Gallo Vineyards, Coca-Cola Poland Services, Animex, Renault Polska, Prudential, L’Oréal Polska.
Opis stanowiska
Jak będzie wygląda Twoja praca?
- Samodzielna realizacja zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360°;
- Zarządzanie zespołem i budowanie wiary w „Team Power”;
- Sprawna komunikacja i współpraca z zespołami produkcyjnymi i zarządzającymi projektami;
- Kontrola budżetów i nadzór bieżącej rentowności projektów;
- Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów;
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów;
A dodatkowo:
- Dowiesz się czym jest prawdziwa multidyscyplinarność, korzystając w rozbudowanej wiedzy grupy Publicis;
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy ucząc się od specjalistów.
- Nauczysz się nowych narzędzi i poznasz ciekawych ludzi, którym po prostu „się chce”. :)
Kwalifikacje
Czego wymagamy?
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku zdobytego w agencji reklamowej;
- doskonałej znajomości języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- pozytywnego nastawienia i bycia „open-minded”;
- zaangażowania, dbałości o szczegóły, proaktywnego podejście oraz umiejętności ustalania priorytetów w zmieniającym się środowisku;
- umiejętności planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital spójnych z kanałami ATL i BTL będzie dużym atutem
Dodatkowe informacje
Benefity :
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w programie wellbeingowym :)
- Opcja udziału w międzynarodowych i lokalnych webinarach i projektach tematycznych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio szkoleń i kursów
- Jeśli interesuje Cię praca hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!