Szukamy nowego członka zespołu, który rozwinie nasz biznes agencyjny i wspólnie z nami zmieni sposób, w jaki marki sprzedające w offline zarządzają swoimi działaniami online
O FIRMIE
Zmieniamy to jak marki postrzegają i oceniają skuteczność swoich działań oraz pomagamy naszym klientom skutecznie wspierać sprzedaż w kanałach offline’owych działaniami online.
Nasze rozwiązania umożliwiają targetowanie użytkowników na podstawie ich zachowań w offline oraz pomiar wizyt w sklepach stacjonarnych po kontakcie z reklamą online. Mówimy klientom co działa i sprawiamy, że działa lepiej.
Notujemy dynamiczny wzrost dzięki współpracy z takimi firmami jak GroupM, Multikino, Eurocash, Intermarche czy Coca-Cola.
OPIS STANOWISKA
Będziesz odpowiadał/-a za rozwój współpracy z klientami agencyjnymi oraz zwiększenie atrakcyjności oferty produktów programmatic i analitycznych
Dzięki pracy w małym i dynamicznym zespole, nie będziesz musiał martwić się o procedury i zawiłą strukturę organizacyjną, a komunikacja będzie przebiegać sprawnie. Będziesz mógł liczyć na wsparcie przełożonych, ale w zamian będziemy oczekiwać odpowiedzialności.
Rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowe i sieć kontaktów oraz będziesz miał realny wpływ na rozwój produktu i strategii sprzedażowej.
Będziesz miał otwarte ścieżki rozwoju w organizacji w kierunku menedżera sprzedaży, Key Account Managera lub głównej osoby odpowiedzialnej za rozwiązania dla danego segmentu rynku.
CZEGO OCZEKUJEMY
- Posiadania wiedzy z zakresu digital marketingu
- Co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży rozwiązań reklamowych lub MarTech, w tym przede wszystkim do klientów agencyjnych
- Znajomość rynku reklamy digital i programmatic
- Zorientowania na potrzeby klienta i umiejętność pozyskania informacji zwrotnej
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych oraz zaangażowania
- Odpowiedzialności za realizację celów sprzedażowych i odpowiedniej obsługi klienta
MILE WIDZIANE
- Wiedza nt. rozwiązań MarTech i wykorzystania nowych technologii w marketingu
- Umiejętność korzystania z narzędzi wspierających proces sprzedaży: Pipedrive, Slack, G Suite, LinkedIn Automation,
- Doświadczenie we współpracy z firmami z branży Retail i FMCG
- Prawo jazdy kategorii B
CO OFERUJEMY W ZAMIAN
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy
- Budżet na rozwój kompetencji zawodowych
- Wysokiej jakości sprzęt do pracy (Macbook)
- Pracę w młodym i utalentowanym zespole przy ciekawych, innowacyjnych projektach
- Możliwość 100% pracy zdalnej
- Stanowisko pracy w Warszawie lub w Poznaniu
Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do nas: jobs@proxi.cloud