Region:Warszawa
Stanowisko:Redaktor działu „Historia”
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- pisanie tekstów dziennikarskicho tematyce historycznej
- opracowywanie i spisywanie archiwalnych dźwięków radiowych na potrzeby portalu
- poszukiwanie tematów oraz proponowanie nowego sposobu ujęcia aktualnych wydarzeń;
- współpraca z zespołemprzy tworzeniu specjalnych serwisów historycznych
Nasze wymagania:
- wykształcenie historyczne
- doświadczenie w dziennikarstwie online, kreatywność i samodzielność w opracowywaniu treści, lekkie pióro
- sprawne poruszanie się w systemie CMS, podstawowa znajomość programów do edycji zdjęć;
- orientacja w świecie mediów społecznościowych m.in Twitter i Facebookoraz znajomość narzędzi analitycznych;
- wielozadaniowość, umiejętność działania pod presją czasu
Co oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym, rozbudowującym się serwisie internetowym Polskiego Radia
- Współpracę z największymi radiowymi antenami Polskiego Radia
- możliwość elastycznego zaplanowania grafiku;
- szanse rozwoju zawodowego i awansu;
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole.
Zgłoszenia (CV i portfolio) prosimy przesyłać pod adres: portal.rekrutacja@polskieradio.plw temacie wiadomości wpisując „Redaktor historia”.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.