Koordynator ds. Komunikacji i Zarządzania Kampaniami
Czym będziesz się zajmował/a?
- Współtworzeniem strategii utrzymania klientów pre-paid nowego serwisu online
- Przygotowaniem kampanii utrzymaniowych, upsellowych i crossellowych do bazy klientów pre-paid
- Prowadzeniem działań zwiększających aktywność klientów w serwisie online, wydłużających ich czas życia oraz zwiększających satysfakcję
- Opracowywaniem wniosków i rekomendacji dotyczących produktów i usług w celu zwiększenia wartości klienta
- Tworzeniem kampanii reklamowych (m.in. bannery, e-maile, sms’y)
- Przygotowaniem analiz efektywności działań marketingowych i sprzedażowych oraz rekomendacji zmian w procesach biznesowych
Zapraszamy Cię, jeśli:
- Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy z serwisami online: TV lub VOD
- Codzienna praca z pakietem MS Office, w szczególności MS Excel i MS Power Point, nie stanowi dla Ciebie trudności
- Masz silnie rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobrze organizujesz pracę pod presją czasu oraz wykazujesz się samodzielnością w działaniu
- Angażujesz się w realizowanie przydzielonych zadań i umiesz rozwiązywać problemy
- Dobrze znasz język angielski
- Mile widziane kompetencje analityczne oraz umiejętność znajdywania i analizy informacji
Co oferujemy?
Aby nasza współpraca przebiegała na jasnych i komfortowych dla obu stron warunkach zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Cenne i unikalne doświadczenie zawodowe
- Możliwośćrozwoju i awansu w ramach struktur CANAL+
- Kulturę organizacyjną opartą na współpracy, zaufaniu i koleżeństwie
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty telewizyjnej platformy CANAL+