Region: Warszawa
Stanowisko: Pracownik Sekretariatu Programowego
Obowiązki:
-
Przygotowywanie codziennych planów programowych
-
Sporządzanie sprawozdań i zestawień programowych
-
Tworzenie ramówek
-
Kontakt z autorami zewnętrznymi oraz zespołem redakcyjnym dotyczący spraw programowych
-
Ścisła współpraca z pracownikami oraz wszystkimi komórkami Polskiego Radia
-
Dbałość o terminowe realizowanie projektów
Wymagania:
-
Doświadczenie pracy w mediach
-
Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
-
Umiejętność działania pod presją czasu
-
Skrupulatność i dokładność w przygotowywaniu dokumentów
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywanie dobrych relacji
-
Wielozadaniowość, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność
Co oferujemy:
-
Pracę w rozwijającej się antenie informacyjnej Polskie Radio 24
-
Współpracę z największymi radiowymi antenami Polskiego Radia
-
Szanse rozwoju zawodowego
-
Przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole
CV rosimy przesyłać pod adres: rekrutacjaPR24@polskieradio.pl w temacie wiadomości wpisując „Sekretariat”.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych).
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.