Grupa PMPG Polskie Media S.A. jeden z najszybciej rosnących wydawców internetowych w Polsce, którego serwisy co miesiąc odwiedza ponad ok 9 mln polskich internautów.
- Region: mazowieckie
- Stanowisko: Project Manager
Zadania:
- koordynowanie i realizacja kampanii promocyjnych dla klientów Grupy
- monitorowanie harmonogramu realizacji świadczeń reklamowych
- bieżąca komunikacja i współpraca zarówno wewnątrz Działu Wsparcia Sprzedaży jak i innymi pionami organizacji w tym: IT, Redakcją, Działem Prawnym i Finansowym
- wsparcie w administracji sprzedaży
- analityka i raportowanie na potrzeby rozwoju sprzedaży
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
- uczestniczenie w procesie kreowania nowych produktów reklamowych i ofert handlowych
Wymagane:
- doświadczenie pracy w obszarze wsparcia sprzedaży spółki mediowej, najchętniej z obszaru digital
- język angielski w stopniu komunikatywnym ( B2/ C1)
- znajomość programów: Excel, Power Point
- skuteczna komunikacja
- dobra organizacja pracy
- wielozadaniowość
- kompetencje analityczne
- „digital native”
Opcjonalne:
- podstawowa znajomość Google Analytics
- doświadczenie pracy w systemie CRM
Oferujemy:
- pracę w modelu hybrydowym (2-3 dni w biurze)
- miłą i przyjazną atmosferę
- szansę rozwijania zawodowej kariery w świecie mediów oraz marketingu internetowego
- możliwość zdobycia wielu cennych kompetencji i poznania narzędzi związanych z pracą w świecie online
wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@pmpg.pl