International Center of Events II Sp. z o.o.
Grupa IC to kilkudziesięcioosobowy zespół pełen ciekawych pomysłów, kreatywności, uporu, determinacji i profesjonalizmu. Pracę w firmie dzielimy na kilka zespołów:
IC Marketing – oferujemy outsourcing marketingu
IC Events – od ponad 11 lat zajmujemy się tworzeniem wydarzeń
IC Media – posiadamy 4 topowe portale branżowe: Branża Fitness, Zawód Trener, Reha Biznes oraz FranczyzaINFO
Aktualnie tworzymy 30 marek - naszych autorskich wydarzeń oraz obsługujemy marketingowo klientów zewnętrznych.
Specjalista ds. Social Media
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
- lubisz social media i czujesz się w nich swobodnie (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok)
- masz przynajmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social mediach i żaden kanał nie jest Ci obcy - prosimy o podanie w CV przykładów prowadzonych przez Ciebie kont social media
- zwykła grafika to dla Ciebie przeszłość, za to doceniasz nowoczesne formy postów
- potrafisz moderować dyskusje i tworzyć angażujące treści
- masz duże wyczucie estetyki i świetnie dogadujesz się z grafikiem :)
- masz lekkie pióro i dbasz o język
- jesteś pomysłowy/a i wszechstronny/a W IC events mamy dla Ciebie projekty zarówno konsumenckie jak i biznesowe :)
- cechuje Cię staranność i umiejętność zarządzania własnym czasem
- posiadasz umiejętność nieszablonowego myślenia
- dobrze czujesz się w przestrzeniach open space i doceniasz pracę w zespole
Do Twoich zadań należeć będą:
- realizacja strategii contentowej projektów w social mediach (teksty, posty, artykuły) – Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, TikTok, Twitter. Konsekwentne implementowanie strategii marki (od grafiki po projektowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach social media).
- zarządzanie contentem i moderacja kont w social mediach (dyskusja w komentarzach)
- współpraca z influencerami – wsparcie w zakresie pozyskiwania contentu oraz realizacja wzajemnych świadczeń
- współpraca z działem graficznym w zakresie tworzenia contentu
- bieżąca ewaluacja działań, analiza statystyk i przygotowywanie raportów
- bieżąca analiza i monitoring trendów w social mediach
- tworzenie strategii contentowej projektów firmy (obecnych oraz przyszłych)
Co oferujemy:
- Kontrakt B2B
- Godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku (w siedzibie firmy)
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
- Regularne integracje zespołu oraz brak dress code'u
- Pracę w bardzo dobrej atmosferze jako część zgranego zespołu bez korporacyjnego nagromadzenia procedur
- Znaczący wpływ w rozwój wszystkich projektów
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
CV prosimy przesyłać na adres hom@grupaic.pl