Ad Product Specialist
Miejsce pracy Warszawa
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, rozwój i zarządzanie produktem reklamowym w linii Content Marketing & Native oraz Print;
- Aktywne wsparcie działu Sprzedaży (np. poprzez szkolenia, udział w spotkaniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie argumentów sprzedażowych);
- Monitoring rynku i trendów w Polsce i zagranicą;
- Działania B2B promujące produkty z linii Content Marketing & Native oraz Print;
- Współpraca z innym zespołami w Grupie, m.in. Ad Product Development, IT, Business Unitami, Pricingem, Marketingiem, Analizami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 2 letnia znajomość produktu reklamowego i rynku reklamy on-line;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej Grupie mediowej;
- Pracę dla najbardziej rozpoznawalnych marek wśród polskich witryn internetowych, magazynów i dzienników;
- Rozwój, szkolenia;
- Przyjazną atmosferę;
- Ambitne wyzwania;
- Dynamiczne i twórcze środowisko pracy;
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- System benefitów dostosowany do potrzeb Pracowników.